توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ راننده ضارب در شهریار دستگیر شد + فیلم گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد
سرخط خبرها

محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۵۸۹۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک بسیار سنگین در محور هراز و ورودی‌های شرق پایتخت خبر داد و گفت: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور‌های شرق استان تهران، اظهار داشت: در تمامی محور‌های شرق استان تهران به سمت ورودی پایتخت ترافیک بسیار سنگین و در حال افزایش است.

وی افزود: به علت موج بازگشت مسافران از تعطیلات پایان هفته محور هراز از شمال به جنوب یک‌طرفه و تردد در میسر جنوب به شمال محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران تصریح کرد: حجم بار ترافیک در ورودی شهر‌های فیروزکوه، گیلاوند، بومهن، و پردیس به سمت تهران سنگین گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود تا ساعات پایانی امشب ترافیک ادامه داشته باشد.

سرهنگ کهریزی در ادامه تأکید کرد: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس، شاهد بار ترافیکی در محور هراز و فیروزکوه هستیم و این روند در ورودی شهر‌های منتهی به پایتخت بیشتر و با کندی حرکت مواجه است.

وی یادآور شد: رانندگان از عجله و شتاب خودداری کنند و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در اولویت کار خود قرار داده و سفر خود را به ساعات پایان تعطیلات موکول نکنند.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس جهت برقراری نظم و آرامش هم‌وطنان در تمامی محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران حضور داشته و با هرگونه تخلفات خطرساز برخورد قانونی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->